Контакты

редактор сайта: persha.instancia@gmail.com

4 thoughts on “Контакты

  1. Доброго дня! Дякую за дуже цікавий сайт! Скажіть, де можна читати його українською мовою? Або ж коли така можливість з’явиться?

  2. Из текста заяви в Евросуд —

    Система загального адміністративного судочинства України складається із судів:
    — першої інстанції;
    — апеляційної інстанції;
    — касаційної інстанції;
    — Верховного суду України,
    і побудована так, що у випадку прийняття судом першої інстанції завідомо незаконного рішення у СКОРОЧЕНОМУ провадженні, тобто — одноособово, без проведення судового засідання, без виклику сторін (частина 4 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства), ця система забезпечує неможливість перегляду такого рішення судом касаційної інстанції (частина 10 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства).
    Так.
    По-перше.
    20.05.2013 року Дарницький районний суд міста Києва своєю Постановою №753/5109/13-а, прийнятою у СКОРОЧЕНОМУ провадженні, відмовив у задоволенні позову Д-ого Е.А. на перерахунок грошової допомоги за 2011 рік, як учаснику бойових дій.
    13.12.2013 року Київський апеляційний суд міста Києва своєю ухвалою №753/5109/13 залишив апеляційну скаргу Д-ого Е.А. на зазначену посотанову Дарницького суду без задоволення.
    Незаконність зазначених вище рішень підтверджується наявністю рішення Вищого адміністративного суду України від 03.10.2013 року (з Единого державного реєстру судових рішень — http://reyestr.court.gov.ua/Review/33969814) у ідентичній, повністю аналогічній справі №К/9991/11195/12, якою були задоволені вимоги такогож позивача — учасника бойових дій про перерахунок грошової допомоги за 2011 рік.
    Натомість, ухвалою від 02.01.2014 року №К/800/66722/13 Вищим адміністративним судом України, із посиланням на норму частини10 статті 183-2 КАС України, Д-ому Е.А. було відмовлено у відкритті касаційного провадження з перегляду вище зазначених, по суті незаконних рішень на підставі того що рішення ухвалені у СКОРОЧЕНОМУ провадженні за процесуальними нормами — не підлягають касаційному перегляду.
    Всеж таки розраховуючи на справедливість Д-кий Е.А. звернувся до Верховного суду України із проханням про перегляд рішення Вищого адміністративного суду України.
    Натомість ухвалою Вищого адміністративного суду України від 17.02.2014 року №В/800/167/14 було відмовлено у допуску до провадження Верховним судом України справи за цим позовом.
    Тобто фактично, Д-кого Е.А. було позбавлено доступу до справедливого, незалежного неупередженого, безстороннього суду та права на ефективний засіб правового захисту в національному органі.
    По-друге.
    19.06.2014 року Солом’янський районний суд міста Києва своєю Постановою №760/9699/14-а, прийнятою у СКОРОЧЕНОМУ провадженні, відмовив у задоволенні позову З-ного О.М. на перерахунок грошової допомоги за 2014 рік, як учаснику бойових дій.
    23.09.2014 року Київський апеляційний суд міста Києва своєю ухвалою №760/9699/14-а залишив апеляційну скаргу З-ого О.М. на зазначену посотанову Солом’янського суду без задоволення.
    Незаконність зазначених вище рішень підтверджується наявністю рішення Вищого адміністративного суду України від 04.06.2015 у ідентичній, повністю аналогічній справі №К/800/15372/12, яким були скасовані незаконні рішення судів першої та апеляційної інстанцій та задоволені вимоги такогож позивача — учасника бойових дій Д-кого Е.А. про перерахунок грошової допомоги за 2014 рік.
    Натомість, ухвалою від 13.10.2015 року №К/800/51816/14 Вищим адміністративним судом України, із посиланням на норму часини 10 статті 183-2 КАС України, З-му О.М. було відмовлено у касаційному розгляді скарги на зазначені незаконні рішення на підставі того що вони були ухвалені у СКОРОЧЕНОМУ провадженні і за процесуальними нормами — не підлягають касаційному перегляду.
    Тобто цього разу — З-ого О.М. було позбавлено доступу до справедливого, незалежного неупередженого, безстороннього суду та права на ефективний засіб правового захисту в національному органі.
    Зазначені приклади доводять, що чинне законодавство України, позбавляє права звернення до вищої (касаційної) судової інстанції у разі прийняття завідомо незаконних рішень судами апеляційної та першої інстанцій у випадку їх прийняття у СКОРОЧЕНОМУ провадженні.

    Вбачається, що при наявності таких правил, встановлених Україною для системи адміністративного судочинства — відсутнє правосуддя, тобто не забезпечене право на розгляд заяв (справ) незалежним, неупередженим і безстороннім судом з метою встановлення істини та право на ефективний засіб правового захисту в національному органі. Що на мою думку є порушенням статті 6 § 1 та статті 13 Конвенції.

    За фактом, в Україні здійснюється вибірково-справедливе правосуддя у судах адміністративної юрисдикції, і касаційна інстанція не завжди може розглядати скарги громадян на завідомо незаконні рішення судів попередніх інстанцій, а як наслідок такі справи не можуть бути допущеними і до розгляду Верховним судом України.

    За таких обставин именем України приймаються, стають остаточними та набувають чинності незаконні рішення судів корумпованої першої інстанції, що свідчіть про відсутність в Україні справедливого судочинства.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *